hari yg memenatkan......

heheheh.......now jam 3.44 pagi....
time2 bersahur ni....x sabar2 aku nak menempuh ari ni..yg pastinya penuh dengan dugaan dan cabaran.....
ari ni....aku ada macroteaching.....same like microteaching....but now....i have almost 20 student....apa aku nak ajar ari ni ya....
aku akan ajar topic dynamic ecosytem ....for form 4 student....
blum tu ada kelas asas penyelidikan bersama prof salleh....hehehehe.....best kelas dia ni....tu r aku suka pg....
ptg continue presentation wif dr lay....chemistry teaching method....


aku x tdo dr malam td ni....
siapkan tiga asignment terus.....
and alhamdulillilah, dah beres sumanya...

cam ni la hidup sebagai student....x rehat dr asgnmnt yg berlambak2....
but wat we can do just tabahkan hati....lagipon aku tggl 2 tahun ja lagi kat ums ni....
pejam celik..insyaALLAh grad la aku.....
heheheh

ok la....
aku nak sahur dl...
pastu tido...
MORNING SUNHINE.........

1 comments:

eddy syrol said...

biasa la tu asgment makcik..mana da yg mudah dlm idup...sabar jak laaaaa